F.A.Q. よくある質問。

RETURNS
All sales are final. Please carefully review your order and verify your information prior to finalizing your purchase. That being said,  if the goods arrive damaged shoot us an email and we'll happily replace it for you.
  

INVENTORY

Everything in stock is subject to availability if we've got it in stock chances are we do. There are times, however, when demand exceeds supply and certain items will be sold out. When this happens we will contact you and let you know when the item will restock.
 

TRACKING SAYS "SUCCESSFULLY DELIVERED" BUT I HAVE NOT RECEIVED MY ORDER.

If your tracking information shows that your package was delivered but you can't find it.
Carrier may have placed your order in a safer location, please check:
  • Mailbox
  • Porch
  • Garage
  • Any aria out of potential weather hazards
  • Exterior doors and any locations where the package could be placed
  • Check with others in your house that may have accepted it.
  • In rare cases, package may show as 'delivered' but could take additional 24-48 hours

If it has been over 48 hours from the 'delivered' status, please reach out to your local post office.

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戻り値

すべての販売は最終的なものです。購入を確定する前に、注文を注意深く確認し、情報を確認してください。そうは言っても、商品が破損して到着した場合は、私たちにメールを送ってください。喜んで交換します。

在庫

在庫がある場合は、在庫がある場合はすべて在庫状況によります。ただし、需要が供給を上回り、一部の商品が売り切れになる場合があります。これが発生した場合、私たちはあなたに連絡し、アイテムがいつ補充されるかを知らせます。

追跡すると「正常に配信されました」と表示されますが、注文を受け取っていません。

追跡情報に荷物が配達されたことが示されているが、見つからない場合。
運送業者がより安全な場所で注文した可能性があります。以下を確認してください。
  • メールボックス
    
  • ポーチ
    
  • ガレージ
    
  • 潜在的な気象災害のない地域
    
  • 外部ドアおよびパッケージを配置できる場所
  • 「配信済み」と表示される場合がありますが、さらに24〜48時間かかる場合があります

「配達済み」の状態から48時間以上経過している場合は、最寄りの郵便局にご連絡ください。